פטין מולא: "לא אסכים לכהן כנורבגי; סירבתי להצעות עריקה"

    אייל ראובן No Comments on פטין מולא: "לא אסכים לכהן כנורבגי; סירבתי להצעות עריקה"

    ח"כ פטין מולא ב"מהדורת סופהשבוע": "הכל תלוי ביו"ר המפלגה, בסמכותו לקדם את המקום שלי או לשריין אותי. לא אכנס כחבר כנסת נורבגי כי אין לו שיניים והוא בזבוז כסף אדיר. הממשלה הנוכחית הציעה לי תפקידים ותקציבים למגזר, וסירבתי. נולדתי בליכוד ואשאר בליכוד"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ פטין מולא (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי), על הסערה בליכוד סביב מועמדותו. בפתח השיחה הוא נשאל לגבי הפרסומים לפיהם הוא איים לפרוש על רקע דחיקתו למקום לא ריאלי. "למה שאני יאיים לפרוש? לא היה ולא נברא. לא פורשים מהבית. לא אני איימתי, ציבור הבוחרים שלי איים ועדיין מאיים ואומר שאם לא נהיה במקום ריאלי כמו שמגיע למעמד של המיעוטים אומרים חד וחלק…. אתמול בלילה חזרה מהכינוס של המרכז ואני מקבל עשרות טלפונים מהציבור".

    לדבריו "הכל עכשיו תלוי ביו"ר המפלגה. בסמכותו לקדם את המשבצת שלי או לשריין אותי. אתמול המרכז אישר שהוא יכול לעשות את זה".

    מולא הוסיף: "קיבלתי את המשבצת של המיעוטים אחרי הכנסת ה-20 עם 3,200 קולות ובכנסת ה-24 אחרי, ארבע מערכות בחירות הגעתי כמעט ל-12 אלף קולות מהדרוזים, חוץ משאר מצביעי המגזר הלא יהודי. הבאנו כמעט מנדט. אני יושב על משבצת המיעוטים בזכות הקולות שלי ולא בזכות אף אחד".

    הוא הצהיר: "אני לא אסכים להיכנס כחבר כנסת נורבגי כי לנורבגי אין שיניים. אם אוכל – אבטל את החוק הנורבגי, שהוא חוק אכזרי ובזבוז כסף אדיר".

    עוד הוסיף מולא בריאיון: "אני מסתובב בשטח ואני רואה שהציבור רוצה להצביע לימין ולליכוד ואני מקווה שראש התנועה יקבל את ההחלטה וכמה שיותר מהר".

    הוא נשאל אם שקל לעבור מפלגה: "אין לי משא ומתן עם מפלגות אחרות, בשום פנים ואופן. הממשלה הנוכחית הציעה לי כל מיני תפקידים ותקציבים, אבל נולדתי בליכוד ואשאר בליכוד".



    0 תגובות